Commissies Open Toernooi & Open Jeugd Toernooi zoeken versterking!

14 april 2022

Beste LTC Lisse lid,

Eindelijk is het zover, het tennisseizoen 2022 is begonnen. De temperaturen van deze week zijn perfect om buiten een balletje te slaan. De voorbereidingen voor het Open Toernooi & Open Jeugd Toernooi van dit seizoen zijn begonnen. Voor de organisatie van deze 2 toernooien zijn wij op zoek naar jou als LTC lid. Deze toernooien vallen in de periode:

• Open Toernooi van de Bollenstreek – 1 t/m 12 juni
  • Open Jeugd Toernooi – 18 t/m 24 juli

Waar zijn we naar op zoek?

• Hulp tijdens de voorbereidingen van het toernooi. Tijd of taak zelf in te vullen.
    • Voor het Open Toernooi is dit in de maanden april en mei.
    • Voor het Open Jeugd Toernooi is dit in de maanden juni en juli.
  • Gastvrouw / Gastheer voor achter de wedstrijdtafel. Dit geldt voor één of meerdere dagdelen tijdens het toernooi.
  • Tijdens het toernooi zelf samen met de gastvrouw / gastheer allerlei taken oppakken. Denk hierbij aan alles regelen rondom de tennisbanen, begeleiden van deelnemers naar de baan of uitdelen van wedstrijdballen en welkomstgeschenken. Dit geldt voor één of meerdere dagdelen tijdens het toernooi.

Lijkt het jou leuk deze gezellige weken bij LTC Lisse mee te organiseren of te helpen in de weken zelf.  Meld je dan aan bij Jolien, Myron of Rick via [email protected] of bel één van ons als je vragen hebt.

Groet,

Jolien Smit – 0611755009