Padel

Sinds het voorjaar van 2024 heeft LTC LIsse 4 padelbanen. Padel is de snelst groeiende sport in Nederland.  Steeds meer mensen ontdekken hoe leuk padel is en raken verslaafd. Bij padel gaat de bal elke keer weer net anders dan je verwacht. In de kooi moet je op alles voorbereid zijn. De bal gaat telkens weer anders, en net als je denkt verslagen te zijn, krijg je onverwacht toch weer een tweede kans, bijvoorbeeld door hulp van de wanden. Maar ook het hekwerk van de kooi doet mee in het spel en je mag zelfs helemaal buiten de kooi de bal nog terugspelen. In iedere wedstrijd zitten altijd ook lange en spectaculaire rally’s.

In de kantine kan je  een Padelracket huren en je kan ook een set Padelballen kopen.

Lid worden?

Word nu lid van LTC Lisse om op ons mooie park Padel te spelen. Lid worden van LTC Lisse biedt veel voordelen:

• onbeperkt spelen;
  • 7 dagen van te voren een baan reserveren;
  • onderdeel zijn van de whatsapp community waardoor je makkelijk tegenstanders kan vinden;
  • toegang tot de ladder en elke week tegen nieuwe tegenstanders spelen;
  • mogelijkheid om deel te nemen aan officiële KNLTB-competities en toernooien.

Je kunt zowel een gecombineerd lidmaatschap Padel en Tennis als alleen een Padel lidmaatschap nemen. Kijk hier voor de diverse lidmaatschapsvormen.

Meet en Play

Om Padel een keer te proberen kan je ook via Meet&Play een baan huren. Dit kan slechts vanaf 4 dagen van te voren en natuurlijk alleen als de banen nog niet gereserveerd zijn door leden.

Vragen?

Telefoon