Jeugdcompetitie

Competitie

In het voor- en najaar wordt door de KNLTB een competitie georganiseerd. Met je eigen team neem je het dan op tegen leeftijdgenoten van andere clubs.Voor de jongste kinderen is er de Tenniskids competitie. Deze competitie is voor kinderen tot en met 12 jaar en bedoeld voor de niveaus rood, oranje en groen. De nadruk in deze competitie ligt vooral op leuke wedstrijdjes spelen, plezier hebben en vriendjes maken. Deze wedstrijden vinden doorgaans plaats op de zondagochtend. Je speelt per seizoen ongeveer 7 wedstrijden. Het inschrijven voor de Tenniskids competitie loopt via de jeugdcommissie van LTC Lisse. Je ontvangt ieder seizoen een bericht om je hiervoor aan te melden.

Daarnaast zijn er in de zomermaanden tal van jeugdtoernooien in de regio waar je alleen of samen met een vriendje of vriendinnetje voor kunt opgeven. Ook LTC Lisse organiseert jaarlijks een open jeugdtoernooi.

Klik hier  voor meer informatie over de KNLTB-competitie of neem contact op met de jeugdcommissie.

Vragen?

Spekkelaan 4