Club 101

De liefde voor de vereniging kan verder gaan dan alleen maar tennissen. Soms wil je wel wat extra’s doen als je de vereniging een warm hart toedraagt. Met dat beetje extra, kun je de vereniging een steuntje in de rug geven en kunnen doelen worden gerealiseerd die anders buiten bereik blijven.

De Club is opgericht in 2021 en bestaat uit max 101 leden. Het is een op zich staande club mensen binnen de vereniging. De sponsorcommissie is belast met het onderhouden van de contacten met het bestuur van de Club van 101. Iedereen kan lid worden van deze vereniging, ongeacht het feit of je lid bent van LTC Lisse of niet.

Wat houdt het lidmaatschap van deze Club van 100 nu precies in? Je betaalt jaarlijks € 100,- contributie. We willen graag een langdurige relatie opbouwen en onderhouden. Je gaat daarom officieus een lidmaatschap aan voor een onbepaalde periode, welke daarna jaarlijks stilzwijgend verlengd wordt voor een jaar. Wil je met het lidmaatschap stoppen dan kun je schriftelijk per kalenderjaar opzeggen. Van de donatie gaat minimaal de helft aan door de Club van 101 gekozen doel binnen de vereniging. Maar wat wordt er nu gedaan met de andere helft van de contributie? Welnu, die komt weer ten goede aan de Club van 101. Er zal jaarlijks 1 of meerdere activiteiten georganiseerd worden waar alle leden van de Club van 101 voor worden uitgenodigd. Inschrijven als lid van de Club van 101 doe je hier.

Vragen?

Telefoon