Vandaag - 14:17
Op zondag 5 juli organiseert Tennis Op Maat samen met de jeugdcommissie het gezelligste tennis- & padeltoernooi van het jaar! Speel samen met een familielid, buurman, oom, tante of een van je ouders een gezellig toernooi op ons park. Een volwassene (senior) speelt samen met een kind (junior), de volwassene en/of het kind zijn lid van de club. We spelen wedstrijdjes op alle niveaus en we gaan voor een grote opkomst! Doe je mee?
Waar: LTC Lisse
Tijden: 10.00-13.00 uur (9.45u aanwezig)
Speelvorm: We spelen wedstrijden op tijd, ieder koppel speelt minimaal 3 wedstrijden met de bal (kleur bij tennis) waarmee het kind gewend is te spelen.
Inschrijven: Het toernooi wordt geheel gratis georganiseerd.
Aanmelden kan via de KNLTB Clubapp
Wij zijn aanwezig en zullen het toernooi leiden en aan het einde van het toernooi bekend maken wie de dagwinnaar is geworden. We zorgen natuurlijk ook voor een aantal leuke prijzen.
Wij kijken er enorm naar uit, hopelijk doe je mee en zien we je op 5 juli.
Sportieve groet,
Jeugdcommissie LTC Lisse & Trainersteam Team Tennis Op Maat

Nieuwscategorieën
Spekkelaan 4
2161 GH Lisse
40446215